פירמוט והתקנה מחדש של מערכת הפעלה במחשבי מקינוש: רק יתרונות.

יש לך מחשב מקבוק פרו כבר שנים ואתה מבסוט ממנו- אך המחשב נתקע. לא זז. לא כמו פעם. במידה וכל החומרה של המחשב תקינה והזיכרון של המחשב לא עמוס יתר על המידה- iService מציאה לך פיתרון –

פירמוט מקבוק והתקנה מחדש של מערכת הפעלה.

פירמוט והתקנה מחזיר למחשב את ביצועי העבודה שלו. ע"י ניקוי תוכנה ובתקנה מחדש. ניתן להחזיר ביצועי עבודה.

תהליך פירמוט מחשב מקבוק פרו ב iService מתנהל בצורה כזאת שאנו מוחקים לגמרי את כל מערכת ההפעלה שהייתה על המחשב- יש אפשרות לשחזר את מערכת ההפעלה שהייתה קיימת, אך פעולה זו לא תבטיח החזרה מלאה של ביצועי מחשב מהסיבה הפשוטה כי שיחזור מערכת הפעלה עלול לשחזר איתו את "נמחלות" שהיו במערכת הפעלה הקודמת שגרמו להאטה של המחשב..

כשלקוח מגיע אלינו עם מחשב לפירמוט, אנו מוודעים איתו כי כל החומרים והמידע שעל המקבוק שלו מגובה, במידה ולא. צוות הטכנאים שלנו יעזור בשליפה ובגיבוי הקבצים. לכן גם במידה ולקוח מגיע אליו עם הארד דיסק פגום אנו נבצע פעולות כדי לשלוף ולהציל את הזיכרון ונעזור לתכנן אסטרטגיית גיבויים לפי צרכי הלקוח.

איזו מערכת הפעלה יתקינו לך על המק?

אנו ב iService מתקינים על המחשב שמגיע לידנו את מערכת ההפעלה שהמחשב יצא איתה. או לחילופין את המערכת ההפעלה שהיא מתאימה למחשב. במחשבי מקינטוש בני מספר שנים נתאים מערכת הפעלה לאו דווקא החדישה ביותר, אלא זאת שתתן למחשב את ביצועי העבודה הטובים ביותר.

מניסיון רב, לקוחות רבים משדרגים בעצמם מערכת הפעלה חדשה ש Apple הוציאו, כמובן שזהו עידכון חינאמי של אפל. אך, עידכון מערכת הפעלה לחדישה ביותר לא נכונה לכל סוגי המחשב.

למשל אנו לא ממליצים להתקין את El Capitan למחשבים שיצאו לפני שנת 2013 ובלבד שיש בהם מספיק זיכרון RAM – כדי לקבל את הסטנדרט מומלץ מינימום 8GB כדי להנות מ El Capitan.

כשאנו מסיימים להתקין את מערכת ההפעלה- אנו מעבירים את המחשב בדיקה כללית ומקיפה של המק _ כרטיס מסך, סאונד, דרייברים וכל הרכיבים של המק. הדבר נכון גם לגבי מערכות הפעלה מתקדמות יותר כמו קטלינה, שזו מערכת הפעלה אשר תעבוד פחות טוב במחשבי מק ישנים. לבקשת הלקוח יש אפשרות להתקין תוכנות בסיסיות כמו קורא PDF , נגן, chrome Pages וכו.. זמן פירמוט והתקנה משתנה ממחשב למחשב – לפי הנתונים של המק- גודל זיכרון- עומס בדיסק וכדומה.לכל היותר התהליך יכול לקחת בין 2-5 שעות.

שאלה שעולה הרבה היא האם אפשר לפרמט מחשב מקינטוש גם אם הוא ללא כונן DVD , במחשבי מקבוק פרו רטינה החדשים למשל מאחר ואפל רצו העניק למחשב קלילות – אין כונן dvd כיום השימוש בכונן זה הוא מינורי ואין צורך בו כאשר יש לנו USB וכמובן אפשרות לחבר כונן DVD חיצוני. עם זאת ניתן לבצע התקנה של מערכת הפעלה למק דרך USB .

אנו מבצעים עשרות פירמוטים והתקנות של מערכות הפעלה מידי יום, אנו כאן כדי להעניק לכם את השירות הכי טוב למחשב המק שלכם.

אל תהססו ליצור קשר לכל שאלה וייעוץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

אנחנו כאן בשבילך

× איך אני יכול לעזור ?