כדי להבין איך פועל זיכרון ה RAM יש להסתכל עליו כמו על דף המכיל מידע שנמצא על השולחן המשרדי שלך. המידע שעל ה RAM הוא קל ונגיש.

לעומת זאת, הדיסק הקשיח הוא כמו ארון תיוק קבצים. הוא הקלסר שמכיל את כל הדפים של ה RAM. ולכן שליפת מידע מהדיסק הקשיח הוא יותר איטי, אך כיום יש טכנולוגיית SSD שמאפשרת שליפת מידע מהדיסק הקשיח בשיטה של FLASH.

כאשר השולחן עבודה עמוס מידי, צריך להשקיע בלהזיז ובלפנות קבצים ומסמכים כדי לא להעמיס על מהירות המחשב. זיכרון ה RAM לא צריך להכיל את כל המידע שעל המק, בשביל זה יש את הדיסק הקשיח, אך כאשר הזיכרון RAM מנוצל עד מלואו המק ישתמש במשאבים מהדיסק הקשיח זו פעולה שתאט חווית השימוש במק.

כיום מחשב סטנדרטי מגיע עם 4GB  RAM, מניסיון של שנים אין מה לעשות עם פחות מ 4GB, במיוחד אם קונים מחשב מק כדאי להשקיע בזיכרון RAM , בפרט מי שמעוניין לעבוד עם MacBook Air שעליו זיכרון הRAM  מולחם ללוח ולכן לא ניתן לשדרג אותו בעתיד. במקבוק אייר ניתן לשדרג רק את הדיסק הקשיח. 
כדי להנות ממחשב בעל ביצועי עבודה חזקים כדאי להשקיע בלפחות 8GB  זיכרון, או אפילו 16GB.
אנו ב iService מחזיקים מגוון רחב של זיכרונות בנפחים שונים ובתיאומויות לדגמי Mac, שידרוג זיכרון הינה עבודה אשר מתבצעת במעבדה באופן קבוע, אנו עוזרים ללקוחותינו להגיע למחשב האידיאלי עבורם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

×

אנחנו כאן בשבילך

× איך אני יכול לעזור ?